De club
MHC Olympia werd in 1937 opgericht in Terneuzen. Met twee kunstgrasvelden, een minitrainingsveld, 16 jeugdteams, 3 seniorenteams, is Olympia een bloeiende en groeiende vereniging.
Het gezellige clubhuis op het sportpark "Vliegende Vaart" is vol leven tijdens trainingsavonden, in wedstrijdweekenden of tijdens speciale evenementen die de club regelmatig organiseert waaronder toernooien, BBQ´s , hockeyfeesten en clinics.
Olympia is aangesloten bij de Koninklijke Nederlandse Hockeybond (KNHB)

Voor meer info, bekijk de flyer

Ereleden

• Dhr C. Nanninga |+|
  • Dhr. L. van de Hemel |+|

Leden van verdienste

• Mevr. M. Blom-van Spiegel
  • Mevr. A. Bouma-Koot
  • Dhr. P. Bouvy
  • Dhr. J. Everaert
  • Dhr. M. de Heus
  • Dhr. M.P.A. Hezemans
  • Mevr. M. de Poorter
  • Dhr. J. Verlinde |+|
  • Dhr. A. de Vries

Wedstrijdkleding

Korenbloemblauw poloshirt met witte broek of rok.
Korenbloemblauwe kniekousen met witte boord.

Velden

MHC Olympia heeft twee kunstgras velden gelegen op het sportpark "De Vliegende Vaart” in Terneuzen, beide zijn goed verlicht en er zijn 4 kleedruimte met douches. De velden worden vanzelfsprekend gebruikt door MHC OIympia zelf, maar worden ook verhuurd aan andere verenigingen, scholen en dergelijke wanneer hun velden niet beschikbaar zijn (denk bijvoorbeeld aan vorstperiodes). Enkele voorbeelden zijn Scholen : De Rede, Zeldenrust, etc. Voetbalverenigingen: Zaamslag, Terneuzense Boys, Spui, Philippine, Hoek, etc.