ML Hockey support komt naar Olympia
1-6-2016  |
Ongelofelijk maar waar, dit unieke trainingskamp is gewoon te volgen op jullie eigen club deze zomer!

Hoe leuk kan de zomervakantie beginnen.
Neem een kijkje op de ML Hockeykamp site om te kijken of het iets voor jou is.
Val je buiten de aangegeven leeftijd kun je gerust informatie bij Hockey Support opvragen , want daar is zeker ruimte voor.

Groetjes Maroeschka & Patricia
Wij zijn de personen die dit voor MHC Olympia zullen coördineren

Het ML Hockeykamp van ML Hockey Support komt naar Mixed Hockey Club Olympia!!!
Alle jeugdleden van 7 tot en met 16 jaar krijgen de mogelijkheid om 5 dagen lang toptraining te krijgen o.a. onder leiding van Bas van Zundert, assistent trainer van Den Bosch Dames I. Het kamp vindt plaats van 25 tot en met 29 juli 2016 van 9.30-15.30 uur. Het is een kamp waarbij vooral gehockeyd wordt! Er zitten maximaal 8 tot 10 kinderen in een groep, waardoor er veel aandacht is voor ieder individu. Iedere deelnemer wordt maximaal uitgedaagd en kan zich optimaal ontwikkelen op zijn/haar niveau.

Het ML Hockeykamp staat voor: kwaliteit, vernieuwing, uitdaging en plezier.
Naast de individuele begeleiding en de inzet van toptrainers maken we gebruik van moderne trainingsmethodieken en -materialen. Daarnaast kun je je uitgevoerde oefening direct terug zien op het veld via iPad.

Voor meer informatie ga naar http://hockeysupport.nl/hockeykamp. Daar staat een mooi filmpje van ons onlangs gegeven herfstkamp op HC Den Bosch.

Wie zitten er achter ML Hockey Support?
Onder aanvoering van Marc Lammers (oud Bondscoach Ned dames), Raoul Ehren (trainer coach Den Bosch dames I ) en Sjoerd Marijne (voormalig bondscoach Nederlandse dames ) is in 2010 ML Hockey Support gestart. Uit ML Hockey Support zijn de ML Hockeyscholen ontstaan waar we inmiddels in 8 regio's van het land werkzaam zijn. Ons keurmerk is kwaliteit, vandaar dat we alleen gebruik maken van trainers/spelers die op het hoogste niveau werkzaam zijn of zijn geweest. De ML Hockeyscholen staan landelijk bekend vanwege de hoge kwaliteit van trainingen en de grote vooruitgang die door de kinderen wordt geboekt. In 2015 zijn we gestart met onze ML Hockeykampen volgens dezelfde filosofie als de ML Hockeyscholen.

Met vriendelijke groet,

Brigitte Marijne