Afgelaste Wedstrijden

11:35 Uit Meisjes O12-1 R.M.H.C. de Pelikaan MO12-4
Chris Roelse breidt sponsorpakket uit
20-12-2016  |
Chris Roelse rijopleiding gaat vanaf 2017 de shirts van MB1 sponsoren. Chris Roelse rijopleiding is al sinds lange tijd bordsponsor van MHC Olympia en breidt dit pakket flink uit. Wij zijn hier erg blij mee en bedanken Chris Roelse rijopleiding dan ook hartelijk voor deze uitbreiding.

Chris Roelse rijopleiding

AL 20 jaar de snelste weg naar je rijbewijs

In 1997 is Chris Roelse een eigen rijschool gestart, al snel groeide het bedrijf.
Nu 20 jaar later zijn we een begrip in Terneuzen geworden, naast het geven van autorijlessen verzorgen we veel meer. Zo geven we ook motorrijles , aanhangwagen, brommer en tractor rijles.

In ons nieuwe pand aan de Haarmanweg hebben we ook een nieuw theorielokaal, ook verzorgen we rijvaardigheidstrainingen en beoordelingen. Kortom een veelzijdig bedrijf met veel tevreden klanten!

Benieuwd geworden naar ons bedrijf: boek een gratis proefles op www.chrisroelse.nl

Geen jarigen vandaag