Bijzondere Ledenvergadering 13 april 2015, aanvang 20:30
29-3-2015  |
Beste leden,

Er zijn een aantal zaken waarvoor het bestuur jullie bijzondere aandacht wil vragen en waar ook jullie instemming voor nodig is.

Om die reden wordt er door het bestuur een Bijzondere LedenVergadering (BLV) bijeen geroepen waarin onder andere een statutenwijziging, een kandidaat bestuurslid en een nieuw kledingreglement zullen worden besproken.

Deze BLV vindt plaats op maandag 13 april om 20:30 en het is in ieders belang om hierbij aanwezig te zijn.

Alle documenten, zoals de agenda en stukken die vooraf gelezen moeten worden zijn vanaf nu beschikbaar op onze website. Vanwege de vertrouwelijke aard moet je eerst inloggen met je lidnummer en wachtwoord. Lukt dit om wat voor reden dan ook, neem dan contact op zodat we de stukken naar je toe kunnen mailen of op een andere manier kunnen helpen.

Je kunt de stukken vinden als je ingelogd bent onder het menu "documenten" in de categorie "BLV 2015".

Jullie aanwezigheid op 13 april zal natuurlijk zeer gewaardeerd worden, tot dan!

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur,