Afgelaste Wedstrijden

11:35 Uit Meisjes O12-1 R.M.H.C. de Pelikaan MO12-4
Hockeypedia
Terug naar alle categorieën
Mijn ouders willen ook mijn wedstrijdschema kunnen zien en mail ontvangen. Kan dat?
Ja, dat kan. Als ze lid zijn, kunnen ze onder hun eigen lidnummer inloggen en als ze 'overige teams' in het linkermenu aanklikken kunnen ze daar de teams kiezen waarvan ze de schema's meteen willen zien. Het hele wedstrijdschema van alle teams is overigens te zien in de blauwe balk boven aan de site. Zijn je ouders geen lid dan moeten ze onder jouw lidnummer en wachtwoord inloggen om je schema te zien.

Als e-mails die voor jou(w team/categorie) bestemd zijn, altijd ook naar een tweede e-mailadres moeten worden gestuurd, dan kun je dit extra mailadres toevoegen bij ‘Emailadres 1’. De adressen moeten dan gescheiden zijn door een komma. Het mailadres dat je (eventueel) invult bij ‘Emailadres 2’ is alleen een ‘reserve-adres’, dit wordt dus niet standaard gebruikt om e-mail naartoe te sturen.

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]