Internationaal Veteranen toernooi bij Olympia
31-8-2016  |

Komend weekend Internationaal Veteranen Hockeytoernooi bij Olympia!

Het jaarlijkse International Veterans’ Hockey Tournament IVHT zal komend weekend, 3 en 4 september plaatsvinden op de velden van MHC Olympia. De teams komen uit 4 landen. 3 Britse teams uit Engeland, Schotland en Wales en 2 Olympia teams strijden om de eer. De teams ontmoeten elkaar al vele jaren, het toernooi is daarmee ook een jaarlijkse reünie van "old hockeyfriends”. Iedereen is van harte welkom om het toernooi en de sfeer rond de velden mee te maken.

De wedstrijden zijn op zaterdag 3 september van 10 tot 16 uur en op zondag 4 september van 10 tot 13 uur. De openingsreceptie is op vrijdagavond vanaf 20 uur in het clubhuis, op zaterdagavond is er een diner voor teams en aanhang, gevolgd door een feestavond met muziek. Zondagmiddag wordt afgesloten met een barbecue.