Stem op onze clubheld, Joris van der Peijl!
28-10-2016  |

Stem op Joris van der Peijl via: https://pzc.clubheld2016.nl/dv/gemeente18024 en onze club maakt kans op €10.000,-

Dit jaar is Joris van der Peijl genomineerd als clubheld van het jaar, hier willen we als club Joris graag in ondersteunen.
Wat heeft Joris de afgelopen jaren allemaal gedaan? Je kan je beter afvragen wat niet! Hier even een opfriscursus:
- Het terras gelegd
- De elektriciteit in het clubhuis
- Het gras wekelijks maaien/het veld maandelijks slepen (of het aansturen van vrijwilligers om hierbij te helpen)
- Riolering ontstoppen
- Afval verzamelen
- Onkruid verwijderen
- Zwerfafval verzamelen
- Hekwerk herstellen rond het complex
- Nieuw hekwerk realiseren rond veld 2 inclusief nieuwe slagplanken en betegeling
- Sponsorborden ophangen
- Goals repareren
- Nieuwe slagplanken rond veld 1 plaatsen
- Controleren en herstellen van de verlichting op veld 1 en 2
- Het realiseren van de keeperscontainer (het aansturen hiervan)
- Keepersspullen jaarlijks onderhouden
- Hij geeft al jaren training aan de keepers
- Meegeholpen de keepersclinic te realiseren met Joyce Sombroek

Kortom te veel om op te noemen, hij heeft gelukkig ook hulp gekregen van andere enthousiaste vrijwilligers tijdens deze taken. Dit verder allemaal in combinatie met een baan van minimaal 60 uur per week en natuurlijk niet te vergeten op zondag wedstrijden hockeyen bij de Veteranen.

STEM NU!! EN DEEL HET OP FACEBOOK!!