European Hockey League
17-2-2014  |
WOENSDAG 16 APRIL KINDEREN 6-16 JAAR 50% KORTING €5,- IPV €10,-

Het unieke zesdaagse Europese tophockey toernooi van de Euro Hockey League vindt
plaats tijdens Pasen - 16 en 21 april - in Eindhoven. Tijdens 16 topwedstrijden wordt er
gestreden om uiteindelijk gekroond te worden tot beste club van Europa. Kenmerk voor dit toernooi is het knock-out karakter; alleen de winnaars gaan door naar de volgende ronde.

ABN AMRO KIDS VELD
Op woensdagmiddag 16 april om 14.00 uur organiseert ABN AMRO i.s.m. Provincie Noord Brabant een clinic met Billy Bakker & Mirco Pruyser namens de BP College.
Openingstijden clinic veld zijn als volgt:
• Het clinic veld is open van 11.00 tot 18.00 uur
• De clinic met Billy Bakker en Mirco Pruyser start om 14.00 (tot 15.00 uur)

Op alle andere toernooidagen is het clinic veld ook open van 11.00 – 18.00 uur.
Om 13.30 uur verzorgen spelers uit de Nederlandse Hoofdklasse een clinic.

OPENINGSTIJDEN EHL OP MHC ORANJE ZWART
De venue gaat 1,5 uur voor aanvang van de eerste wedstrijd open. Op woensdag tot en
met vrijdag zal de venue open zijn vanaf 10.00 uur. Op zondag en maandag is iedereen
vanaf 10.30 uur van harte welkom. Op zaterdag 19 april worden er geen EHL wedstrijden
gespeeld.

OVERIGE ACTIVITEITEN
Tijdens het toernooi zullen er verschillende activiteiten plaatsvinden op de EHL PLAZA:
Bijvoorbeeld een Meet & Greet met de EHL helden Jeroen Hertzberger, Mink van der
Weerden en Loick Luypaert, interviews met de Man of the Match, signeer sessies etc.

MHC ORANJE

Bijlage: EHL KO16FINAL4 voucher KIDS 16 April 2014(1).pdf