Schuimparty 6 Juni
Thema: Schuimparty
Datum: 6 juni 2015
Tijd voor CD-jeugd: 20:00 - 22:25
Tijd voor AB-jeugd: 22:30 - 02:00 (identificatie verplicht)
Muziek: DJ DVW
Entree prijs: €5,-
Introducé's toegestaan, neem je vrienden mee!

Heb je de poster al zien hangen? Dit jaar gaan we het seizoen schuimend afsluiten, zowel de CD-jeugd als de AB-jeugd. Het feest team is weer druk bezig met het organiseren van een geweldig feest, een schuimparty namelijk. Op zaterdag 6 juni 's avonds na jullie laatste wedstrijd van het seizoen zullen de voetjes van de vloer gaan.
Let op: kom niet in je nieuwste kleren en zorg voor schoenen met veel grip!

Voor de CD-jeugd is het feest van 20:00 tot 22:25, met de DJ's van het Feest Team. Deze DJ's hebben de afgelopen feesten bewezen dat het dak eraf zal knallen!! Neem jullie vrienden en vriendinnen ook mee als ze zin in een schuimparty hebben, als ze geen zin hebben neem je ze ook mee! Om 22:25 is het klaar, om plaats te maken voor de AB-jeugd. Let op, als CD-jeugd kan je niet als introducé binnen komen van de AB-jeugd.

Voor de AB-jeugd, en de senioren die zin hebben is het feest, van 22:30 tot 02:00, met DJ DVW. Hij heeft meegedaan aan de DJ contest van Structure en is een aantal jaar geleden de nummer 2 DJ van Nederland geworden. DJ DVW zal deze avond een feestje gaan bouwen op de club speciaal voor jullie. Neem jullie vrienden en vriendinnen mee voor extra feestplezier! Identificatie is verplicht bij entree van het feest, wij zullen alleen alcohol verkopen aan de 18+ jeugd bij het laten zien van het ID bewijs.

Voor de beste seizoensafsluiting, zien wij jullie graag 6 juni terug!!

Het Feest Team.