Vrijwilligers gezocht voor sponsorcommissie!!
25-5-2015  |
Beste leden, ouders en verzorgers,

Het succes van een club wordt niet alleen bepaald door de resultaten van de teams, maar voor een belangrijk deel ook door de inzet van vrijwilligers.

Olympia kan natuurlijk altijd veel vrijwilligers gebruiken maar nu is er in het bijzonder ruimte bij onze sponsorcommissie.

Naast de inkomsten uit onder andere de contributie en de bar krijgen wij onze inkomsten uit sponsorgelden. Die sponsoren zijn van vitaal belang voor onze club en uitbreiding van de sponsorcommissie is noodzakelijk om ervoor te zorgen dat de huidige sponsoren dit met plezier blijven doen en om te zorgen dat we het aantal sponsoren nog verder uit kunnen breiden.

De grootste noodzaak ligt op dit moment bij de admininstratieve ondersteuning van de sponsorcommissie en bij het organiseren en opvolgen van "De Grote Clubactie" (een andere bron van inkomsten).

Ben jij, of ken je iemand, die commercieel is en die in staat is om de administratieve afhandeling van de sponsorovereenkomsten te verzorgen, neem dan contact op met de sponsorcommissie of met het dagelijks bestuur van Olympia voor nadere informatie.

Een commercieel talent met een uitgebreid netwerk binnen de ondernemerskringen in de Kanaalzone is natuurlijk ook van harte welkom.

Alvast onze hartelijke dank!

Het Bestuur.