Keepersclinic MHC Olympia
2-10-2015  |
Zaterdag 31 Oktober komt 's werelds beste keepster, Joyce Sombroek, naar onze mooie hockeyclub. Joyce zal samen met Anne Veenendaal een keepersclinic komen geven. Op deze dag zelf zullen verschillende activiteiten georganiseerd worden voor keepers en voor een selecte groep spelers. Kom jij ook kijken?

Info:

Hoelaat?
Van 12:00 tot 16:00.

Voor wie?
Keepers van de senioren en junioren (A t/m D).

Waar kan ik me inschrijven?
Inschrijven kan via [email protected] (vanaf 3 oktober), vermeld in de email je naam, leeftijd, team en telefoonnummer.

Moeten we iets betalen?
Kosten voor deze deelname is €15,- dit is inclusief een lunch en een gesigneerde hockeybal.

Joyce Sombroek heeft een warm hart voor het goede doel "spieren voor spieren ", de club heeft besloten om de consumptieprijs met €0,25 te verhogen. De opbrengst hiervan schenken wij aan dit goede doel.
De verhoging van de consumptieprijs is op:
- 24 Oktober 2015: ABN Ambro Familiedag 2015
- 31 Oktober 2015: Keepersclinic

Je kan natuurlijk ook met je team geld inzamelen voor het goede doel, dit kan op verschillende manieren. Bijvoorbeeld: wafels, pannenkoeken, cup cakes bakken en verkopen op en rond de club. Bedenk eens iets leuks, alles is welkom!!

Dan supporters, ja die hebben we nooit genoeg, mag het duidelijk zijn.

Tot 31 oktober!!