Tinus Games
30-5-2016  |
Ondanks het succes van 2 jaar geleden is het er vorig jaar niet van gekomen een omnisporttoernooi (Tinus-games) te organiseren. Dit jaar wil ik dat toch nog doen!
En wel op donderdag 23 juni a.s. aanvang vanaf 19.00 uur.

De Tinus games is een toernooi voor verenigingen die rijschool Tinus sponsort, waarbij je je in viertallen (een aantal reserves mag natuurlijk ook) opgeeft. De sporten zijn Hockey, Korfbal, Voetbal en Volleybal. Op vele verzoek wordt je nu ook ingedeeld bij je eigen sport, echter telt deze niet meevoor de rangschikking. In totaal speel je dus 4 wedstrijden (4 verschillende sporten). Het zou natuurlijk leuk zijn als er ook van jullie vereniging/team een team op de been is. Voorwaarde is dat je in je wedstrijdkleding speelt (van Tinus). Als je deze niet hebt, zorg ik zelf voor shirts, maar geef dit even aan bij opgave!

Opgave kan t/m vrijdag 10 juni a.s.

Hopen natuurlijk op mooi weer en een grote opkomst! Om de organisatie in goede banen te laten leiden wordt een kleine bijdrage gevraagd van € 5,- per team. In de kantine van KV Luctor zullen consumptiemunten tegen gunstig tarief te verkrijgen zijn.

Sportieve groet,
Martijn<